Cele mai recente versiuni ale aplicatiilor Office vin acum cu caracteristici noi. Primesti de asemenea minute internationale pe Skype si spatiu de stocare online pe OneDrive.

Au trecut vremurile in care plimbam documente pe memory stick sau ni le trimiteam pe mail ca sa le putem accesa de pe mai multe calculatoare. Solutia eleganta de astazi se numeste Office 365 Personal, un serviciu pe baza de abonament al carui scop este sa te ajute sa fii mai productiv, permitandu-ti sa lucrezi de oriunde.

Un pachet Office 365 Personal include un abonament pentru un computer PC sau Mac + o tableta Windows sau iPad si acces facil de pe telefoanele inteligente. Veti primi 20 GB spatiu de stocare online pe OneDrive, dar si 60 de minute cu Skype pe luna pentru apeluri catre numere de telefon fixe si mobile in peste 60 de tari si asistenta tehnica gratuita.

Aplicatiile Office clasice, cum ar fi Word, Excel si PowerPoint, vin acum cu noi caracteristici care sa va ajute sa lucrati mai eficient. La eMAG gasiti pachetul Office 365 Personal dar si o multime de laptopuri la oferta, cu acest abonament inclus.

 

WORD

Editorul de texte vine cu un nou mod de citire. Textul este rearanjat automat in coloane pentru o citire mai usoara pe ecran. Veti observa un numar mai mic de meniuri, ceea ce inseamna ca va puteti concentra asupra textului fara sa vi se distraga atentia. 

Panoramare de obiecte. Veti descoperi ca tabelele, diagramele si imaginile pot fi marite usor, pe tot ecranul, pentru a le studia in amanunt. Apoi, cu un singur click, ele se minimizeaza si reveniti la studiul documentului in ansamblu. 

Reluarea citirii. Daca PC-ul sau tableta se bucura de conexiune la Internet, nu va mai trebui sa tineti minte unde ati ramas. Daca faceti o pauza de citit, si apoi reluati aceasta activitate chiar si de pe un alt gadget, aplicatia Word va va duce exact in locul unde ati ramas.

Puteti deschide un fisier PDF in Word ca sa ii modificati continutul: paragrafe, liste, tabele.

Noul Word va permite sa lucrati impreuna cu partenerii. Partajarea fisierelor se face simplu, le puteti trimite tuturor un singur link spre un fisier impreuna cu permisiunile de vizualizare si de editare. Puteti fi sigur de fiecare data ca veti arata cea mai noua versiune a fisierului, pentru ca totul se salveaza in cloud.

In cazul prezentarilor online, le puteti arata documentul tuturor celor din grup, chiar daca nu toata lumea are Word instalat. 

 

EXCEL

La Excel, noile versiuni va permit inclusiv sa lasati calculatorul sa completeze automat datele, pe baza modelului vostru, fara nicio formula sau macrocomanda.

Analizele complexe se fac acum din cateva clickuri. Excel centralizeaza datele oferindu-va si examinari ale diferitelor optiuni ale diagramei PivotTable, astfel incat sa le puteti compara si sa puteti selecta optiunea care va reprezinta cel mai bine.

In cazul in care e nevoie sa creati diagrame, Excel le identifica pe cele care se potrivesc cel mai bine datelor introduse, si vi le recomanda. Apoi, puteti controla dupa bunul plac formatarea diagramelor. Daca e nevoie, puteti modifica titlul, aspectul si alte elemente grafice, cu ajutorul unei interfete usor de folosit.

La fel, partajarea este mult simplificata, pentru ca le puteti trimite partenerilor un link in care vor gasi mereu cea mai recenta versiune. Aveti inclusiv optiunea de a posta pe retelele de socializare.

In cazul prezentarilor online, puteti partaja ecranul in conversatii sau intalniri Lync. Cand faceti prezentari online, le puteti permite partenerilor sa preia controlul fisierului.

 

POWERPOINT

Vi se ofera tot ajutorul ca sa impresionati prin intermediul prezentarilor! Exista un mod de vizualizare pentru prezentator, cu ajutorul caruia puteti include elemente vizibile doar pentru dumneavoastra.

Este simplu sa mariti o diagrama sau un grafic cu cateva clickuri si sa il micsorati intr-un mod la fel de simplu. 

Cand proiectati prezentarea pe un ecran secundar, diapozitivele si optiunea Vizualizare prezentator apare automat in ecranele corecte. Nu veti avea probleme la utilizarea echipamentului.

Exista un mare numar de teme din care puteti alege pentru ca prezentarea sa aiba aspectul dorit. Totul se face intuitiv si usor.

Prezentarile se salveaza in OneDrive, si toti partenerii pot avea acces la ele si scrie comentarii, pentru a usura procesul de creare a unei prezentari. 

Share articol: