Facebook lansează funcția sa dedicată clipurilor video de scurtă durată, Reels, în peste 150 de țări, într-o mișcare de extindere a formatului de conținut cu cea mai rapidă creștere.

Conform Reuters, gigantul rețelelor de socializare, care a pierdut recent o treime din valoarea sa de piață după un raport negativ privind rezultatele, a evidențiat Reels ca fiind o prioritate cheie.

Meta a lansat Reels pe Instagram în 2020 și pe Facebook în 2021, ca răspuns la aplicația extrem de populară de videoclipuri scurte TikTok, deținută de gigantul chinez ByteDance.

„Reels este deja, de departe, formatul nostru de conținut cu cea mai rapidă creștere, iar astăzi îl punem la dispoziția tuturor pe Facebook la nivel global", a declarat marți Mark Zuckerberg, CEO-ul Meta, într-o postare pe Facebook.

Compania, care spune că vizionarea materialelor video reprezintă în prezent jumătate din timpul petrecut de oameni pe Facebook, a anunțat și noi modalități prin care creatorii pot face bani prin intermediul funcției Reels.

Compania a transmis că își extinde programul de plată a bonusurilor pentru creatori în mai multe țări și că testează reclame suprapuse - folosind bannere și sickere - pentru ca influencerii să obțină venituri din publicitate. În curând, va lansa și reclame pe tot ecranul între Reels.

___________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: