Amazon testează o versiune cu un preț redus a serviciului de abonament Prime. Gigantul comerțului electronic speră că această formulă să fie un succes la nivel mondial în aceste vremuri de presiune economică.

În India, Amazon încearcă să facă serviciul său de abonament Prime mai accesibil unei părți mai mari a publicului. „Prime Lite" oferă acces la livrarea în termen de două zile și la platforma de streaming Prime Video, relatează TechCrunch. În loc de 17 euro pentru un abonament complet, versiunea mai ieftină costă doar 11 euro pe lună.

Amazon caută să reducă pragul către statutul de membru Prime pentru clienții cu bugete mai mici din întreaga lume, iar acest lucru nu este o coincidență: cantitatea de date relevante pe care utilizatorii Prime o furnizează cu plăcere către Amazon valorează foarte mult pentru companie. În plus, membrii Prime cheltuiesc de două ori mai mult pe Amazon decât cei care nu sunt membri.

În India, este posibil să existe și un alt motiv în spatele testului: furtul de clienți de la rivalul său local Flipkart, care este deținut de compania globală Walmart. Lupta dintre cei doi este acerbă: Flipkart are o poziție mai bună în India, ceea ce a dus la faptul că Amazon a renunțat la 1 % din forța sa de muncă indiană pentru a economisi bani pe această piață extrem de dură, dar uriașă.

___________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:


Share articol: