Netflix și-a publicat recent raportul trimestrial, iar cifrele pentru perioada ianuarie-martie nu au arătat așa de bine cum ne-am aștepta. Compania de streaming previzionase adăugarea a 2,5 milioane de abonați, dar, în schimb, a pierdut 200.000 de membri pe platformă în primele trei luni ale acestui an.

Cifra a determinat scăderea acțiunilor companiei, care au pierdut peste 25% în doar câteva ore.

Reed Hastings, directorul general al Netflix, a declarat că, personal, este împotriva „complexității publicității" și preferă „simplitatea abonamentului", dar este, de asemenea, un fan al alegerii consumatorului, ceea ce înseamnă că firma ia în considerare introducerea unui nivel de abonament mai ieftin, cu reclame.

În aceeași perioadă ianuarie-martie din 2021, Netflix a înregistrat un aflux de 4 milioane de utilizatori plătitori de subscripție, dar acum a înregistrat doar 0,5 milioane. Cu toate acestea, de când platforma s-a retras din Rusia, a pierdut 700.000 de utilizatori, ceea ce a dus la o scădere netă a numărului de clienți - prima dată când se întâmplă acest lucru, din octombrie 2011.

Toate marile servicii de streaming se așteaptă la o creștere mai lentă, în special Netflix preconizând că încă 2 milioane de persoane vor înceta să mai plătească abonament în următoarele trei luni, în ciuda revenirii unor titluri mari precum „Stranger Things" și „Ozark".

Anunțarea acestor cifre a dus la o scădere majoră a valorii companiei, acțiunile Netflix pierzând marți 40 de miliarde de dolari. Scăderea i-a afectat și pe concurenți - Roku a scăzut cu 6%, Walt Disney a raportat un declin de 5%, în timp ce Warner Bros Discovery a scăzut cu 3,5%. 

_________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: