Strategia recentă a Netflix a atras platformei numeroase critici. O parte a schimbării pe care o pregătește gigantul include interzicerea partajării parolelor, dar și ideea de a introduce reclame - una care ar putea fi pusă în practică mult mai curând decât credeam, conform unui nou raport din The New York Times.

Două surse anonime din cadrul companiei susțin că o notă internă a directorilor a transmis că platforma intenționează să introducă un pachet pe bază de reclame în ultimele trei luni ale anului 2022. De asemenea, compania va pune capăt partajării parolelor cam în aceeași perioadă.

Planurile marchează o schimbare de direcție pentru companie. În martie, directorul financiar al Netflix, Spencer Neumann, a declarat la o conferință din San Francisco că este puțin probabil ca platforma să calce pe urmele nepopulare ale Disney și să înceapă să introducă publicitate.

Într-o altă încercare de a recupera veniturile și abonații pierduți, gigantul de streaming a majorat tarifele de abonament în ianuarie, ridicând planurile standard în SUA și Canada de la 13,99 dolari la 15,49 dolari și planurile premium de la 17,99 dolari la 19,99 dolari.

Pe măsură ce peisajul de streaming devine din ce în ce mai aglomerat, rămâne de văzut cât de mult va trebui Netflix să își transforme modelul original pentru a rămâne relevant și competitiv. 

___________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: