Se pare că YouTube testează un serviciu nou cu suport publicitar, adică streaming de canale TV. Compania este în prezent în discuții cu diverși parteneri, pentru a aduce pe platforma sa emisiuni TV, filme și chiar emisiile integrale ale unor canale TV. De fapt, YouTube a declarat că testează deja serviciul, iar anumiți utilizatori se bucură deja de această funcție. 

Deocamdată, YouTube măsoară interesul telespectatorilor și, dacă totul decurge conform planului, serviciul deținut de Google ar putea cere o cotă de 45% din veniturile din publicitate. Aceasta este de fapt și înțelegerea pe care YouTube o are cu creatorii de conținut.

Acesta pare a fi încă o etapă a YouTube în drumul de a se extinde. Mai recent, platforma de streaming a încheiat un acord cu NFL Sunday Ticket și va fi difuzat pe YouTube TV și YouTube Primetime Channels, începând din acest an. De asemenea, începe să împartă veniturile din publicitate cu creatorii de YouTube Shorts, ceea ce ar face ca serviciul să fie mai profitabil decât TikTok.

____________________________________________________________________________________________________

Urmăriți emisiunile preferate pe protvplus.ro:

Share articol: