Alege să lucrezi cu agenția SEO Digital Metrics și în 2020 deoarece optimizarea pentru principalele motoare de căutare va rămâne în actualitate și în următoarea perioadă, în ciuda acelor voci care consideră că ea nu mai este necesară.

Căutarea vocală, vedeta anului 2020!

Anul viitor va reprezenta un punct de cotitură în materie de SEO, așa încât este bine ca să lucrezi cu niște specialiști adevărați, capabili ca să îți asigure vizibilitatea maximă pe care ți-o dorești, indiferent de modificările de algoritmi pe care Google le tot face.

Cea mai mare schimbare intervenită în comportamentul utilizatorilor de internet o reprezintă în ultima vreme fără îndoială căutarea vocală.

Mai exact, dacă în trecut site-urile erau optimizate pentru a fi ușor citite de către motoarele de căutare, în prezent Google și-a schimbat strategia și acum pune mare accent pe utilizator, pe comportamentul acestuia când se conectează online.

Din ce în ce mai multe milioane de oameni din întreaga lume utilizează asistenții vocali în viața lor de zi cu zi.

Acest comportament nou era previzibil în condițiile în care este mult mai simplu ca în loc să scrii o frază lungă și complicată, pur și simplu să exprimi vocal ceea ce cauți.

Dacă atunci când scrii te mai gândești puțin la modul în care formulezi interogarile, atunci când faci acest lucru rapid, prin viu grai, lucrurile se schimbă radical: oamenii tind ca să folosească mai degrabă limbajul de zi cu zi: nici prea academic, dar nici obraznic, injurios.

Google se pare că a ajuns ca să stea destul de bine la acest capitol, deja înțelege sinonimele, iar dacă în loc de unul sau două cuvinte de căutare un internaut exprimă o frază mai lungă, motorul de căutare amintit pur și simplu prelucrează mai multe date și îi propune userului în cauză mai multe variante dintre care să aleagă ceea ce îl interesează cu adevărat.

Motoarele de căutare adoră listele, lucrurile cât mai simple, fără înflorituri, iar acest adevăr se vede și în modul în care face acum afișările.

Smartphone-ul, rege în 2020!

Tot mai mulți utilizatori folosesc în prezent telefonul inteligent, renunțând aproape de tot la laptopul greu, ba chiar și la tabletă. Nu e de mirare că optimizarea pentru dispozitivele mobile a devenit din 2018 o reală măsură de supraviețuire, dacă vrei să fii vizibil cu adevărat pe net.

Google accesează astăzi doar acele website-uri care pot ca să fie citite și pe dispozitivele mobile.

Performanța mobile este un factor de clasare în topul principalului motor de căutare mondial, iar acest lucru se poate constata pe deplin acum, în condițiile în care în ultimii doi - trei ani traficul mobile global a depășit traficul computerelor de birou, iar veniturile mobile vor depăși în 2020 cu mult veniturile înregistrate pe piața de calculatoare tradiționale.

Specialiștii deja folosesc expresia “mobile first” în materie de SEO 2020.

Conținutul de înaltă calitate este acela pe care utilizatorii îl consumă în principal și se pare că acesta are tendința ca să fie tot mai mult conținut video, în detrimentul celui scris.

Nu e de mirare să se întâmplă așa, din moment ce lumea se grăbește, iar generațiile tinere doresc să obțină ceea ce le interesează instant și distractiv, fără efort și fără așteptări lungi.

Viteză la superlativ! Plus un conținut valoros (inclusiv video)!

Utilizatorii trebuie să se bucure de experiența din online, iar aceasta presupune o performanță deosebită a paginilor web, o viteză mare la care este livrat conținutul calculată în milisecunde.

În 2020 este nevoie de site-uri care să funcționeze impecabil din punct de vedere tehnic, să ofere rapiditate în încărcare, cu atât mai mult cu cât cablurile cu fibră optică, ba chiar și rețeaua mobile 5G atât de controversată, vor avea tendința să fie criteriile de măsură ale momentului.

Astfel, un site web care se încarcă rapid, este ușor de navigat și are un conținut excelent (inclusiv video), care se potrivește cu valorile utilizatorilor va fi plasat în top fără doar și poate în mod organic.

Chiar dacă publicitatea pe Google nu poate să fie neglijată, motorul de căutare nu va scoate în 2020 de pe prima pagină acele site-uri care le plac utilizatorilor, chiar dacă proprietarii web nu plătesc pentru a se afla acolo, în topul Google.

Dar pentru asta este nevoie de colaborarea cu o agenție SEO experimentată. Digital Metrics este una dintre ele!

Share articol: